Thursday, January 24, 2013

Home, sweet home!

Tervist!

Eile hommikul saabusin siis tagasi Eestisse. Õnneks ükski lend ei hilinenud ning kõik sujus ilusti!
Singapuri lennujaamas oli mul umbes 4h aega, jalutasin ringi, ostsin kohvi ja raamatu ning märkamatult sai kell üksteist ning meid lasti väravasse. Kusjuures lennul Singapuri saime pea aegu iga 1,5h tagant mingit söögipoolist/jooki! (Y)

Lend Singapurist Helsingisse oli meeletult pikk - 12,5 tundi. Õnneks oli mu koht akna all ning mu kõrval olev iste oli tühi! Jeeeeeeeeeeee! Magasin heal juhul 2-3h aga pole hullu! Üksi oli ülihea istuda! Kuna sellel lennul polnud mitte midagi huvitavat vaadata, siis kuulasin veidi raadiot ning hiljem muusikat iPodist, mängisin veidi mänge, lugesin, kirjutasin jne. Õnneks väga hullu polnud! Kusjuures lendasime üle Eesti ka!!!!!

Helsingisse jõudes olin veidi hirmul, kartsin, et äkki ei jõua õigeks ajaks õigesse kohta, sest sealses lennujaamas olen ma juba pidanud ringi jooksma nagu peata kana. Aga õnneks sujus kõik hästi ning ei pidanud kaua ootama, et uuesti lennukile saada ning koju jõuda!

Tallinnas võttis kohvri kättesaamine veidi aega, aga kui see käes sai rahulikult ema ning väikse õega tervitusi vahetada ning alustada sõitu kodu poole!

Eile käisin õega jalutamas ning õhtul sõbranna juures muljeid rääkimas. Suurt midagi ei teinud ning läksin vara magama - pool üheksa. Olin nagu laip ning jäin endalegi üllatuseks üsna ruttu magama, sest tavaliselt võtab mul see tunde isegi kui ma olen kurnatud. Ärkasin täna veidi peale seitset, seega magasin umbes 10,5 tundi. Superluks.

Nüüd üritan aru saada, mida kõike ma pean hakkama tegema, sest esmaspäeval juba kooli.

Seniks püüan võimalikult palju magada ning harjuda külma ja lumega. P.S. Tee joomine aitab!

Oli tore kogemus!

'Maarika, xx
P.S. Olin üsna vilets blogija, ei teinud eriti palju postitusi, sest ei osanud kogu aeg millestki rääkida. Ja peab tunnistama, et ei suutnud ka palju pilte üles laadida, aga ehk pole hullu. Tänud neile, keda huvitas ning kes lugesid!

No comments:

Post a Comment