Monday, January 21, 2013

Tomorrow!

Hei-hei!

Homme siis alustan teekonda tagasi Eestisse. Pikim lend 12,5h - Singapur-Helsinki. Loodan, et neil on mu lemmik TV-sari lennukis. Olen üsna kindel, et Helsinki-Tallinn lend võib veidi hilineda, aga elab üle.

Käisin täna üksi (!) linnas. Uhke enda üle :)! Läksin siit bussi peale ning sõitsin kesklinna. Juhtus nii, et läksin bussi pealt maha natuke liiga vara, aga leidsin üsna ruttu õige koha üles. Jalutasin ringi ja ostsin viimased asjad. Pärastlõunal astusin jälle bussi peale ning tagasi ma jõudsin :).

Naudin veel viimast soojust. Keha võiks piisavalt talletada, et mul kolmapäeval liiga külm ei hakkaks kui tagasi jõuan! hahaha. Täna üsna mõnus ilm, päike paistab, sinine taevas, 34 kraadi - ideaalne! Homme u 29 kraadi, aga võiks mõned kraadid jahedamad olla, sest ma panen homme enamjaolt need riided selga, millega Eestisse tagasi jõuan v.a ma võtan vahetuspluusi kaasa ning jope ja kampsuni panen ilmselt carry-on kotti, aga siiski on teksad ning kevad-sügis saapad ning sokid, aga elab üle :D.

Kuigi tagasi jõuan Eestisse kolmapäeval, siis kooli lähen alles esmaspäeval. Annan endale mõned päevad ajavahega harjumiseks ning kliimaga harjumiseks. 30-40 kraadist -10/-15-sse minek on üsna karm! Ning peab vaatama, kuidas oma hinded korda saan, olen siiski ju koolist mitu-mitu nädalat puudunud.

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment