Thursday, January 17, 2013

It's over 40 degrees today..

Hei!

Täna siis on järjekordsel 40+ kraadi päev. Lubati umbes 42 kraadi vms. Miks ma siis praegu toas istun ja teile postitust kirjutan? Varsti saate vastuse.

Kuna suvel on siin kuumi ja väga kuumi päevi üsna tihti, siis mõtlesin teile kirja panna soovitused, mida olen siin õppinud, et üle elada need saunapäevad. Kindlasti enamus teavad neid, aga lihtsalt hea meeldetuletus.


  1. Esiteks on kindlasti VESI! Tuleb juua palju vett - kogu aeg! Kõige tähtsam nendel lämbepäevadel, et ikka vesi oleks kogu aeg kaasas/olemas!
  2. Peakate. Isegi kui te näete nendes kui hernehirmutised nagu mina välja, on peakate oluline. Vahet pole, kas see  on nokamüts või kübar või midagi muud, pea asi, et miski kataks pead + mõned peakatted pakuvad ka silmadele päikesevarju!
  3. Päikesekreem. Palju päikesekreemi. Ärge jumala eest sellega koonerdage. Ning kui te juhtumisi rannas viibite kuumadel päevadel kandke uus kiht iga paari tunni tagant ning veest tulles esimesel võimalusel kui nahk kuivanud või ostke selline päikesekreem, mida võib ka märjale nahale kanda. Te ei taha ju ära põleda? Seda ma arvasingi. Mina põletasin eelmine nädal kaela, turja ja sääred ära, ei olnud mõnus tunne.
  4. Katvad riided. Ei, te ei pea mantlitega ringi käima, aga päris alasti ei ole ka tark ringi joosta, eriti kui päikesekreemi peal pole. Päevitamine ei ole ka tark tegu nendel päevadel, seega kui vähegi kannatab võiks näiteks maika või T-särk seljas olla, et selga ja õlgu kaitsta.
  5. Vari. Randa minnes võiks olla rannavari kaasas vms või kõige parem on üldse kuskil siseruumides varjus olla, sest enamus kohtades on õhukonditsioneer, seega ei ole halb mõte minna näiteks shoppama, sest igal pool on konditsioneerid. Aga üldjuhul soovitatakse kodus olla ning paljud inimesed, kes tööl ei käi, istuvadki ülikuumadel päevadel kodus ning teevad n-ö vaikse päeva - vaatavad filme, joovad palju VETT ning on lihtsalt perega koos.
Need olid siis 5 kõige tähtsamat nõuannet minu arust. Minu jaoks on kõige raskem peakatte kandmine, sest mulle absoluutselt ei sobi ükski müts või kübar. Aga ma püüan sellest üle olla ning vajadusel kannan nokamütsi, sest ei taha, et mu peanahk ära põleks ega midagi hullemat. Seega kui neid viite soovitust täidate, peaks teiega nendel päevadel kõik korras olema!

'Maarika, xx 

P.S. Juba vähem kui nädala pärast tagasi Eestis ja miinuskraadides. Brrrrrrrrrrr.

No comments:

Post a Comment