Tuesday, January 8, 2013

It's been a long time

Hei!

Päris tükk aega on möödunud mu viimasest postitusest, vabandan. Põhjus selles, et läksin Canberrasse lennukiga ning võtsin ainult käsipagasi ning kaalupiirangu tõttu arvutit kaasa ei võtnud. Tänases postituses ilmselt pilte pole, sest kõik mu pildid hetkel CD peal ning mu arvuti plaadilugeja ei tööta.

Niisiis. Canberrasse läksin ma eelmisel aastal (ikka veel ei suuda uskuda, et on aasta 2013?!?!) 29. detsembril. Lennuk väljus poole üheteistkümne paiku ning lendasin läbi Melbourne (sealses lennujaamas veetsin u pool tundi). Canberrasse jõudes  leidsin oma sugulased üsna kohe üles ning algas sõit nende kodu poole. Elasin Canberras Heidi ja Nina juures, kusjuures Nina on minust vaid 2 kuud vanem ning sain temaga ülihästi läbi. Canberras sain ma sõita segwayga, rataspaadiga(?) ning käisime sarnases tornis nagu on meie teletorn, botaanikaaias, kus sain kõndida läbi vihmametsa, mis oli ülilahe ning käisime ka rahvusmuuseumis, kus enamus aja veetsime loomulikult poes, hahah. Ilmselt tegime veel midagi, aga mu mälu ei taha koostööd teha :). Ninaga vaatasime pea aegu iga päev ühe filmi(Y). Sydneysse sõitsin ma 4. jaanuaril. Poolele teele sain Heidi ja Ninaga ning Sophiega, kelle juures Sydneys olin, teise poole. Sydneys oli tore, päeva pärast saabumist veetsime suuremalt jaolt rannas ning ma sain oma esimese surfikoolituse. Kõige halvemini ei läinudki ning sain ka püsti sõidetud. Hästi lahe oli, aga üsna kurnav ka. Pühapäeval sõitsime rongiga südalinna lähedusse ning sealt läksime u 10 min praami laadse asjaga. Käisime lõbustuspargis (Luna Park), ilmselgelt sai palju nalja ning oli tore. Pärast lõbustusparki läksime basseini, mis oli võrratu, sest päev oli üsna palav. Sel päeval nägin ka Sydney kuulsat ooperimaja ning Harbour bridge'i. Eile enne tagasilendu Adelaide käisime kinos. Suudate te uskuda? Järjekordselt lükati mu lend edasi. Seekord oli probleemiks mingi rike lennukiuksega. Seega Adelaide tagasi jõudsin 2h plaanitust hiljem, great! 

Eilsest olen siis tagasi Adelaides. Täna käisime basseinis ning homme wild life parki. Kusjuures reedel oli siin u 45 kraadi sooja ning metsatulekahjuhoiatus, seega neil oli siin seljakotid pakitus juhuks kui tuleb evakueerida. Mind sel ajal siin õnneks polnud.

Praeguseks siis lõpetan. Täpselt kahe nädala pärast pean alustama tagasireisi külma Eestisse. Mulle nii meeldib see soojus siin..

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment