Sunday, January 20, 2013

Less than 48h left

Heelllooo!

Mis täna minuni jõudis? Vähem kui 48h jäänud veel Austraalia pinnal. Ei oskagi täpselt öelda, mida tunnen. Ei ole just ülikurb, pigem isegi ootan veidi tagasi Eestisse tulekut. Ei oska seletada. Samas ei taha, et suvi lõppeks. Mulle meeldib see soojus siin.

Kusjuures, eile oli meil siin üsna suur ämblik seina peal. Umbes käelaba suurune. Õudne!

Täna käisime rannas. Minu viimane kord rannas siin. Vesi ei olnud just kõige soojem, aga käisin siiski ujumas, sest oli ikkagi mu viimane kord :).

Peaks mainima, et olen siin üsna palju kala söönud. Fish & Chips - nomnomnomnom! Ülihea. Eile just sõime õhtul neid. Homme võib-olla jälle! :)

Aga kuna mul ei tule hetkel midagi pähe, et teile kirjutada, siis lõpetan.

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment