Sunday, December 9, 2012

Busy-busy!

Helllooo!

Tahtsin öelda, et täna sõidan nädalaks Emma ema juurde ning ma ei võta oma läpakat kaasa, seega ma pole kindel, kas selle aja jooksul postitusi tuleb, aga kui seal WiFi on, siis võib-olla teen midagi iPodiga.

Nii, reedel, 36 kraadi - mõnus!, käisin Blackwoodis, aga koolidest räägin hiljem mõnes teises postituses, ning õhtul oli siin naabruskonnas jõuluparaad. Ma unustasin kaamera koju, aga tegin pilte telefoniga ning pean nuputama, kuidas need arvutisse saada, sest USB juhet ma ju kaasa ei võtnud :) Aga kui need kuidagi saan, siis näitan teile ka. Jõuluparaad oli ise vägev! Kõik olid erinevates kostüümides, isegi loomad olid riietatud jms. Paljud olid tõsist vaeva näinud. Hästi tore üritus oli.

Eile käisin Emmaga linna peal poodides, see kord midagi ei ostnud, aga oli tore. Käisime ka korraks galeriis ja muuseumis, mis olid ka väga huvitavad. Emma teab hästi palju kunstist jms ning ta jagas oma teadmisi, huvitav oli :). Õhtul käisime külas ning tagas tulles n-ö rikaste piirkonnast läbi, kus olid hästi vägevad jõulutuled, ühed andsid meile isegi pulgakommid :) how cute is that? Teine oli lihtsalt massiivselt jõulutulesid täis, ma ei kujuta ette, kuidas nad öösel magada saavad kui väljas kõik vilgub ja helgib :D Aga ilus oli. Selle esimese maja juures nad seadsin üles projektori ka ning lasid garaaži ukse peale jõululaulude sõnu, muusika oli ka taustaks muidugi. Mõned inimesed lihtsalt armastavad jõule, mis teha :). Aga, ei, kõik oli väga tore ning päev ise huvitav!

Et jah, ma nüüd praegu ei tea, millal ma uuesti selle lehekülje avan, et postitust kirjutada, aga ma loodan, et äkki ühe postituse saan kuidagi järgneva nädala jooksul teha. Mind ootab varsti 3,5 tunnine bussisõit ning pean veel mõningaid asju tegema. Adjöö!

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment