Thursday, December 6, 2012

Kodu!

Heihei!

Mõtlesin väikese postituse kodust teha, kus elan. Ütlen kohe ära, et eilsest koolipäevast teen postituse kui olen ka homme teises koolis ära käinud, siis saab võrrelda jms :)
Pole jõudnud veel palju pilte teha, aga mingi ettekujutuse saate ikka. Muideks, tänaseks lubati 30 kraadi sooja !!!! Mulle meeldib, väga meeldib :) Eelmine nädal olla neil olnud 40 kraadi :D

Siin näete natuke kööki ja söögilauda. Kusjuures üldjuhul söövad kõik korraga, v.a hommikul, sest siis teevad kõik omi asju isemoodi.
 See on siis tuba, kus mina hetkel resideerun kuniks Barry vanemate 'hütt' (kutsun seda nüüd ja edaspidi sellise nimega, allpool on sellest ka pilt) valmis saab, siis kolin ma Evie tuppa, mis on hetkel Barry vanemate käes. Selles toas vaatavad tavaliselt Tia ja Evie telekat, teised teises elutoas. See siin pole päris elutuba aga midagi taolist.
 See on tagaaed. Üsna väike võrreldes eesaiaga (pole kindel, kas see õige eesti keele sõna, aga vahet pole, ehk saate aru :)), mis on üsna suur.
 Vaade majale väljast, sissesõiduteelt.
 Valgus polnud kõige parem, seega pilt natuke halb, aga pole hullu. See on osa eesaiast ning sissesõidutee. Ma ei tea, kas saate aru, aga tee on laskuv :) nagu ma kunagi mainisin, siis elavad nad 'küngastel' ning linna sõites või üldse siin ringi sõites, meenutavad teed Otepääd (neile eestlastele võrdluseks, kes on seal kandis ringi sõitnud) :).
 Nii siis. See ongi see eelpool mainitud HÜTT! :D Praeguseks pole sellel enam seinu. Sellest tuleb siis väike majake Barry vanematele, sest nad käivad siin igal aastal paar kuud. Väljast paistab see üsna väike, aga tegelikult piisavalt suur väike armas hütike. :) Nad plaanivad selle varsti valmis saada.

 Sissesõidutee natuke alt poolt, siin vast isegi näete, et on natuke laskuv :) Ja aed on ilus, eks? :)
 See on nende armas kutsa. Ta on tegelikult üsna vana ning magab päris palju. Kusjuures ta norskab nagu inimene, tõsijutt. :) Eile sättis ta end minu külje alla magama, kord koon minu käel, siis jalal ja lõpuks pistis selle selja taha, mistõttu mu selg lõpusk üsna soojaks läks, haha. Aga ta on armas kutsa.


 




Nende mõnus elutuba. Kodu on neil hästi valgusküllane, mulle meeldib. Siin veedame enamus õhtud, joome teed, vaatame telekat ja lihtsalt räägime jms, hästi mõnus olemine.







See on vaade elutoast aeda. Ma pole kindel, kas te nende piltide põhjal ka tegelikult aimu saite kui suur nende eesaed üldse on, aga see on hästi suur ja ilus :) Nagu üldse nende elamine. Hubane maja. Ühekordne :).






Nii tänased plaanid. Emma pidi täna varem lõpetama ning jõuab koju umbes poole nelja aegu. Siis läheme siia lähedale rahvusparki, kahjuks hetkel mul nimi meelde ei tule, aga see on meiel väga lähedal. Plaanin kaamera ka kaasa võtta ning pilte teha :). Homme külastan siis Blackwood High'i ning laupäeval tuleb Emma ema siia ning vist samal õhtul sõidan ma temaga maale, sõit kestab umbes 3h, ROADTRIP! 

See nädal on rohkem olnud, ja on veel, selline sisseelamine ja lebotamine, järgmine reede algab koolivaheaeg ning ka Emma saab 2 nädalat puhkust, siis müttame rohkem ringi jne.

Kell on saab alles kümme hommikul, kuid väljas on mõnusalt soe (Y) :)

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment