Thursday, December 13, 2012

Little update

Heihei!

Tegelikult pidin tagasi tulema alles laupäeval või esmaspäeval, aga juhtus nii, et tulin täna. Eelmine laupäev siis sõitsin bussiga Adelaide'st Port Pirie'sse, u 3,5h koos vahepeatustega. Port Pirie'st sõitsime edasi Melrose'i, kus ma siis selle aja viibisingi. Melrose on hästi väike armas linnake, mis oli esimene linn sealses piirkonnas. Emma emal, edaspidi nimega Helga, on suhteliselt palju loomi, nt alpakad (4 oli neid vist), 2 koera, hobune, lammas. Üldiselt mulle meeldis seal, aga täna oli 41 kraadi sooja ehk väga lämbe ja hingata raske ning eile oli 38 kraadi ka veits palju. Ma täna pilte ei lae, aga teen seda ilmselt homme. Aga ilm, üldiselt mulle see soojus meeldib, eksole, aga lihtsalt kui pole midagi hingata, siis on nõme :D.

Kuna Emmal algas nüüd puhkus, siis ilmselt varsti randa ka. Olen siin pea aegu 2 nädalat juba olnud, aga randa pole veel jõudnud, hahahaaa. Pühapäeval lähme jalkamängu vaatama, ootan juba, tõotab tulla huvitav kogemus, siiani piirdub mu jalkamängude kogemus külmetades vaadates Eesti-Uruguay mängu :D

Aga ma üsna väsinud, seega lõpetan, püüan homme normaalsema postituse teha.

'Maarika, xx

4 comments:

  1. Emma ema nimi kõlab liiga eesti-päraselt.. ta siis oskab veidi eesti keelt? ja Uru-Est mäng jääb meelde veel kauaks-kauaks! :D

    ReplyDelete
  2. Natue siis selgituseks sugulussidemeid. Emma vanaema ja minu (Maarika ema) vanaema olid õed. Sündinud kasvanud eestis. Emma vanaema emigreerus Austraaliasse 40-tel. Üsna loomulik, et tema tütardel eesti pärased nimed Helga ja Linda, kuigi jah tütred eesti keelt ei räägi :)

    ReplyDelete
  3. Lisaks võib mainida, et Helga sündis tegelikult Inglismaal mitte Austraalias, ning elas seal mõnda aega.

    ReplyDelete
  4. Jah seda ma tean, et Helga sündis Inglismaal aga ei hakanud nii pikalt kirjutama. Vanatädi Elli (Helga ema) läks algselt sõjaajal Saksamaale koos väikse pojaga, kes siiski sõda üle ei elanud ja on maetud Saksamaale. Sealt edasi läks Elli Inglismaale ning elas siis seal mõndaaega ning siis lõpuks Austraaliasse.

    ReplyDelete