Sunday, December 2, 2012

Update @Hong Kong airport

Heihei!

Need, kes ka facebookis aeg-ajalt näevad, mida kirjutan teavad juba, et kuna mu Tallinn-Helsingi lend hilines üle kahe tunni, jäin ma Singapuri lennust maha ning jõuan Aussi 3. detsembril. Õnneks majutati mind Finnairi poolt hotelli, sain ka hommikusöögi ning järgmiseks päevaks endale lennujaamas söömiseks 17€ (ei, ma ei söönud seda voucherit, vaid kasutasin seda söögi ostmiseks:)). Aga mis eriti tüütu oli - ma olin juba enne lõunat lennujaamas tagasi ehk ootasin seal lennukit reaalselt 12h, lõbus, eks? Aga noh, mis sa hädaga teed, kannatad ära. Ahjaa, uus lend tehti mulle läbi Hong Kongi, mis seletab siis nüüd, et miks ma siin olen. Kusjuures siia oli lühem lend kui Singapuri ning enamus ajast ma magasin :) Peab küll tunnistama, et vahetult enne pardale minekut Helsingis ning ka vahetult enne lendu tuli närv sisse: mu pikim lend oli selle ajani olnud kõigest pool tundi pikk - Tallinnast Helsingisse. Aga see-eest on siit lend Adelaide'i pikem. Ah, peaasi, et kohale jõuan.

Te ei kujuta ette kui suur Hong Kongi lennujaam on-tohutult!! Aga ma kirjeldaksin seda pigem hiigelsuure kaubanduskeskusena, kuhu sisenemiseks kõigepealt luba on vaja ning pead ka tolli läbima. Järgmiseks tasuks mainida, et nii muuseas saab siin ka lennuki peale (neid tõuseb siin õhku iga paari minuti järel) ning mõndadesse väravatesse (mitte terminalidesse!) viib ka rong, aga ise peab ikka ka üsna mitusada meetrit maha kõmpima. :)

Kindlasti ei saa ma märkimata jätta, et ma käisin Helsingi lennujaamas esmakordselt Starbucks's (!). Ning ma ei pidanud pettuma - on küll kallis ja väga hea nagu räägitakse :).

Peaks mainima, et kirjutan seda iPodis, seega üritan võimalikult lühidalt teha ehk lõpetan nüüd :). Kui kunagi arvutisse saan, siis võib-olla täiendan või teisel juhul jätan selle asja sinna paika:).

'Maarika, xx
Siin kohal sobiks meelde tuletada järgmise vanasõna: "Kes kannatab, see kaua elab!"

2 comments:

  1. vot see on seiklus! peaasi, et elusa ja tervena kohale jõuad ja naudi Hong Kongi lennujaamagi, kui linna ennast ei näe :D S.

    ReplyDelete
  2. Woaaaa, ma nii kade praegu :D:D Ma loodan, et sa ikka Hong Kongist pilti ka tegid :D

    ReplyDelete