Friday, December 14, 2012

Pildid!

 Windy Point - koht, kust on hea vaade linnale. Emma viis mind sinna minu esimesel Aussie neljapäeval :) Pildi pealt nii hästi vist ei paista, aga sealt on ka randa kaugel näha. Ilus koht.
- Meeldiv tutvuda, mina olen Maarika.
- Meeldiv tutvuda, Maarika, mina olen Koaala.

Meie väike armas sõber elab Emma laste koolihoovis. Teda on võimalik sealt pea aegu alati leida. :) Kas saab veel midagi armsamat olla?
 Selline vaade avanes mulle põhiliselt kui bussiga Port Pirie'sse sõitsin.
 Üks Helga kanadest, haha, nad tahtsid isegi tuppa tungida. Selgituseks - kõik loomad liikusid tal vabalt ringi ning kui poleks verandal tara, siis ilmselt jalutaks hobunegi tuppa. Aga tegelikult lubab ta tuppa vaid koeri. Kusjuures üks päev veetsin ma umbes 2h aega ühe linnukesega, kes otsustas tuppa lennata, aga teed välja ei leidnud.
 Meet Jacki! Üks Helga kahest koerast. Miskipärast meeldin ma Aussie koertele. Nii Helga koerad kui ka Emma koer veedavad meelsasti minuga aega :D. It's fine by me! 


 On ju ilus koer?
 Tere, Alfy! Helga teine koer, kes algselt tegelikult kuulus hoopis Emmale ja Barryle, aga ta ei suutnud oma hädasid väljas teha jms, seega sõitis maale :D
 Alpakad. Te ei kujuta ette kui pehme vill nendel on. Uskumatu, ülipehme lihtsalt. Ja hästi sõbralikud on ka. Vabalt võis neid paitada jms, kõik Helga loomad on inimestega harjunud, sest tal käib pidevalt keegi külas ja ta on üldse seltskondlik inimene.
 Alpakad ja hobune rahulikult hommikueinet võtmas. Hobuse nimi on muideks Merrylegs :). Õhtu enne tagasi tulekut kappas ta nagu segane mööda aeda ringi, aga ilus hobune on küll!
 Hommik maal. Pilt tehtud lahkumise hommikul. Umbes selline nägi välja linnakese ümbrus ja üldse maakoht ja suurlinnade ümbrus. Pikka aega oli kuiv olnud seega rohelist väga polnud.

 Natuke maja ja aeda. Maja oli ise ilus ja armas. Kusjuures pildil olevas autos puudus konditsioneer ning ei olnud tore lõõmavas kuumuses pea aegu tund aega sõita,  not fun. Hiljem oli muidugi väike peavalu, aga elab üle! :D


See siis rohkem maja esine. Seda majaosa peab veel veits remontima jms.










Nii täna. Käisin Emmaga linna peal natuke. Tal oli massaaž, seega ma jalutasin niisama tund aega mööda tänavaid, või õigemini mööda üht peatänavatest, sest ma ei tahtnud ära eksida. See aeg läks üsna ruttu ning kui Emmaga uuesti kokku saime võtsime kohvi ning alustasime missiooniga, milleks oli Barryle särgi leidmine ühtlasti sünnipäevakingiks kui ka tänaõhtuseks kandmiseks firmaõhtusöögil. Ei läinud nii libedalt kui lootsime. Käisime läbi umbes 20 poodi umbes 3-s erinevas kaubanduskeskuses. Lõpuks leidsime ühe särgi, mis osutus väikeseks, ehk hiljem tagasi linna ümber vahetama. Tundub tüütu, aga tore oli. Nalja sai. Kusjuures terve päev kallas vihma nagu oavarrest, ja ma ei liialda. Vahepeal oli korraks vaiksem hetk, et ennast koguda ja siis uuesti kallata. Minu esimene vihm Aussies! Aga nagu ma mainisin, siis tore päev oli. Mulle meeldib Emmaga linnas käia ja autoga sõita, pidevalt avanevad ilusad vaated, eriti kui linna sõita. Unbelievable! Püüan mõni kord pilti teha ka, kui ära ei unusta.

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment