Monday, December 3, 2012

Here I am!!

Tervitusi Maa kuklapoolelt!

Jõudsin elusalt ja tervelt Austraaliasse, Adelaide'i. Emmaga leidsime lennujaamas üksteist kohe üles ning alustasime sõitu tema maja suunal. Ta tegi linnas vähe suurema ringi, et ma mingisugusegi ettekujutuse saaksin. On ikka suur linn küll. Nad elavad linna keskusest u 9km kaugusel, n-ö küngastel. Ilus maja, ilus aed. Mõnus koht.

Ma hoiatan, et see postitus võib üsna segane olla, sest mu aju ei tööta hetkel hästi, olen jube väsinud, aga tahan kohe elada kohaliku aja järgi, et siis kõik paremini sujuks.

Nii. Lennul Hong Kongist Adelaide'i ei suutnud ma magada kordagi, kuigi olin väsinud küll ja tahtsin, sellest ei tulnud lihtsalt midagi välja. Ahjaa, kohe lennu alguses jagati meile kätte mingid paberid, mille ära pidime täitma ja saabudes turvakontrollis esitama. Seal pidi vajadusel ka deklameerima, mis oli minu jaoks midagi uut:). Pabistasin pisut, sest olen kuulnud, et Aussi on sisseveetava kauba osas väga range, aga mina sain oma musta leiva, piparkoogitaigna, šokolaadide ja Vana Tallinaga (haha) ilusti läbi, no questions asked.

Ilmselt pole ma hetkel võimeline teile normaalset postistust tegema, vabandan.
Aga ma püüan jooksvalt teile teada anda, millega tegelen, mis plaanid jms.

Katale: Hong Kongis pilte ei teinud :/, üritasin seal võimalikult kähku oma asjad üles leida. Tohutult otsisin kohta, kust saaks normaalset pudelivett, mis mult lõpuks ikkagi ära võeti enne lendu, mis oli veider.

'Maarika, xx

No comments:

Post a Comment