Tuesday, December 4, 2012

Veidike plaanidest

Heihei!

Esimene öö Aussis veedetud. Õhtul hoiatati mind possumite eest, aga ilmselt magasin ma liiga sügavalt, et neid kuulda :D

Räägin siis veidike plaanidest.
Homme ja võib-olla ka ülehomme lähen ma St. John kooli, see on erakool, aga nad olid nõus minu kui külalisega. Keegi naine, kellele Emma helistas, oli väga õnnelik kui kuulis, et ma Eestist olen, tuli välja, et tal oli keegi kasuvanaema vms Eesti juurtega. Nii, reedel lähen ma üheks päevaks Blackwood High Schooli, see on siis tavaline kool.

Järgmise nädala veedan ma ilmselt maal, Emma ema juures ning saan seal ka mõned päevad n-ö maakoolis käia. Emma ema juures pidavat palju loomi olema, kusjuures ka alpakad :D.

Emma tutvustas mind täna kahele tüdrukule, kes ka St. John'is käivad, nad lubasid mind mõni kord randa viia jms, ühel on autoload. Siin võid ju neid taotleda 16-aastaselt. Nad tundusid hästi toredad. :)

Ma tegin täna küll mõned pildid, aga pole jõudnud neid veel arvutisse laadida. Mõni teine päev proovin need siia laadida ja üles panna.

Ilm. Mõnus :) vahepeal on külm tuul, aga täna oli üsna soe päev, läheb aina soojemaks, me gusta.

Kõik on siin Kalevi šokolaadist vaimustuses :D haha, neile meeldib :) musta leiba pole keegi veel proovinud , haha. Ja muud kingitused meeldisid ka :)

Ma tõesti üritan teile siia tulevikus huvitavamaid asju kirjutada ja pilte laadida, aga praegu lõpetan :D.

'Maarika, xx


No comments:

Post a Comment